SV FAST

Studievereniging FAST biedt sinds 2018 de mogelijkheid, voor studenten van de opleiding Facility Management aan de HAN University of Applied Sciences, om samen met elkaar iets toe te voegen aan de studietijd.

Het motto van SV FAST is Verbreedt, Verbindt en Verrast. Dit willen we doen door activiteiten te organiseren voor de leden waarmee ze zowel elkaar, de opleiding en het werkveld beter kunnen leren kennen.

Hoe doen we dit? De FM'er is een flexibele aanpakker en dat blijkt ook uit onze activiteiten. De activiteiten die we organiseren zijn er uiteenlopend van een stagemarkt en een bedrijfbezoek tot een jaarlijkse pubquiz en een bowlingtoernooi. Daarnaast hebben we maandelijkse borrels in onze stamkroeg Bascafé.

Wil je meer weten over SV FAST? Neem dan gerust contact met ons op!

Evenementen

mrt