Zevende bestuur:

Voorzitter – Maurits van Appeldorn

Hoi Hoi! Mijn naam is Maurits van Appeldorn en ik ben voorzitter van het 7e bestuur der SV FAST. Ik ben 22 jaar en woon al mijn hele leven in deze mooie stad. Ik ben dit jaar gestart met mijn 4e jaar van Facility Management. Sinds 2 jaar ben ik actief lid van SV FAST en na vorig jaar de introductie te hebben mogen organiseren ben ik erg blij dat ik dit jaar de functie van voorzitter mag bekleden. Ik wil graag een openhouding uitstralen naar alle leden om iedereen zoveel mogelijk bij onze vereniging te betrekken. Ik heb er veel zin in om samen met mijn bestuur en alle leden er een heel mooi jaar van te maken!

E-mail: voorzitter@svfast.nl

Maurits.jpg
Maurits van Appeldorn

Secretaris – Roland Bakker

Hoi!! Ik ben Roland Bakker, 23 jaar jong en woonachtig in Nijmegen. Dit jaar ga ik de functie van secretaris vervullen. Als secretaris ben ik het eerste aanspreekpunt namens SV FAST, ben ik verantwoordelijk voor de promotie en help ik de voorzitter waar nodig. In mijn vrije tijd hockey ik bij N.S.H.C. Apeliotes, en werk ik bij Arsenaal 1824. Daarnaast geniet ik ook van het studentenleven en ben ik regelmatig in de kroeg te vinden.

E-mail: info@svfast.nl

Roland_2.JPG
Roland Bakker

Penningmeester – Karlijn van den Beuken

Hey! Mijn naam is Karlijn van den Beuken, 23 jaar oud en ik woon al twee jaar in het mooie Nijmegen! Na twee actieve jaren binnen SV FAST waarin ik de commissies heb uitgespeeld, ga ik dit jaar de uitdaging van bestuur aan. Ik zal de functie van penningmeester vervullen. Als penningmeester ben ik verantwoordelijk voor alle inkomsten en uitgaven die er zijn binnen de vereniging. In mijn vrije tijd geniet ik ook volop van mijn studententijd, dus hopelijk komen we elkaar een keertje tegen in de stad!

E-mail: penningmeester@svfast.nl

Karlijn.jpg
Karlijn van den Beuken

Commissaris Intern – Star Moonen

Hey allemaal! Mijn naam is Star Moonen, 20 jaar oud en woonachtig in het prachtige Nijmegen. De afgelopen jaren ben ik al erg actief geweest binnen de vereniging, zo mocht ik het afgelopen jaar deel uit maken van de borrel- en activiteitencommissie. Aankomend jaar heb ik de functie commissaris intern binnen het bestuur. Dit maakt mij de brug tussen het bestuur en de commissieleden. Verder zal ik het komende jaar aan de slag gaan bij een vastgoedorganisatie en zul je mij geregeld op het terras kunnen treffen. Ik kijk er naar uit om er een prachtig jaar van te maken met mijn medebestuursleden.

E-mail: commissarisintern@svfast.nl

Star.jpg
Star Moonen

Commissaris Extern - Lisa Rooijendijk

Hai! Mijn naam is Lisa Rooijendijk, ik ben 20 jaar oud en zit in het 4de jaar van de opleiding. Ik woon nu net een jaartje in het gezellige Nijmegen en ben van plan hier nog even te blijven.

Nadat ik zelf 2 jaar lang actief FAST-lid ben geweest in verschillende commissies, mag ik dit jaar de functie van Commissaris Extern gaan vervullen.

In mijn vrije tijd werk ik door het jaar heen op verschillende festivals. Daarnaast ben ik regelmatig in de stad te vinden en probeer ik zo nu en dan de sportschool op te zoeken.
Ik heb erg veel zin in komend jaar en hoop veel (nieuwe) FASTies te leren kennen!

E-mail: commissarisextern@svfast.nl

Lisa.jpg