Kaartverkoop FASTival

Eindelijk gaat de kaartverkoop voor het FASTival van start! Het FASTival is toegankelijk voor zowel leden als niet-leden van SV FAST! Op 20 mei begint de dag voor kaartjeshouders met een gezamenlijke lunch op Kapittelweg 35. Vervolgens zal er een netwerkmarkt zijn waar je onder andere het volgende kan doen:

-    Luisteren naar interessante gastsprekers zoals Studio Linksvoor (Organisator Drift, Achtertuin, Mout Bierfestival, etc.) en Honig Complex Nijmegen.
-    Professionele LinkedIn foto laten maken en tips ontvangen van een LinkedIn expert.
-    Een FM keuzecheck om te zien wat voor FM’er jij bent.
-    Netwerken met verschillende bedrijven in het FM werkveld.
-    Uren maken voor je strippenkaart.

Kom jij 20 mei langs om te netwerken, interessante gastcolleges bij te wonen, je LinkedIn profiel te upgraden, een stageplek te regelen en een lekker borreltje te drinken!

Log in om de reacties te lezen en te plaatsen